Hej och välkommen hit!

Publicerad 2013-10-13 19:21:00 i Allmänt,

Känns kul att börja med något nytt. Känns alltid tråkigt när jag får frågan var saker är nerladdade och så kan jag inte svara för att jag inte kommer ihåg. Kommer lägga in massor av olika "downloads" här som jag gillar. Vissa har jag i mitt spel, andra gillar jag bara. Vågar inte lägga in hur många saker som helst i spelet så därför drömmer jag bara om vissa av dem :).

Jag uppskattar allt ni skriver, tipsar om eller frågar efter. Kommer ta emot önskemål om sånt som ni vill att jag ska hitta, så ska jag göra mitt bästa. Ibland hittar jag, ibland inte.

Hoppas ni dyker in här ibland och kollar in det nya innehållet!

Kramar Blackwood

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela